StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

nytt kök

Frureinhold.se / 17 Oktober, 2010 - 16:19 / Vardagen

japps nu är det snart dags för nytt kök, och gissa om jag är glad :D längtat som en tok. Allt blir fullbordat efter att köket är klart. Vi skall bara beställa och fixa ihop så är det klart. Jag tror att ni skall få vänta ett litet tag innan ni får se hur det blir :p men jag lovar att hålla er uppdaterade.
 


Idag är det söndag och jag är lika pigg och allert som vanligt (not) dagen igår var tuff. Mycket att göra och alla kom verkligen samtidigt, allafall nästan. Men alla verkade nöjda och glada, mycket disk så vi kom inte från jobbet förän 01.30. Snark asså, sov som en stock hela natten och det var tur att solen lös så fint i morse. Tänk om det hade regnat, jag hade fan strejkat och inte gått upp. Men upp ur sängen kom jag och har varit ute hela långa dagen. Jag har hunnit rida, städa stallet, klippa gräset och busat med macy.

Vad händer ikväll nu då ?! skall plugga lite och sen äta ngt gott och även kolla på ngt bra film ?! ngn som har ett förslag till bra film ?


Postat av: Laila

Söndagar är härliga på såvis att man bara tar det lugnt =)

2010-10-17 @ 18:44:02
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: jonna

fin design! :)

2010-10-17 @ 22:29:57
URL: http://kamelis.blogg.se/
Postat av: SOFIAS

ha en fin kväll!

2010-10-17 @ 23:27:38
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart ifrån beställer ni köket då? gud vad kul med lite nytt i hemmet! :)

2010-10-18 @ 09:26:33


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: