StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

hälsoråd till föräldrar

Frureinhold.se / 24 Oktober, 2010 - 16:50 / Vardagen

Ja imorgon är det som sagt prov igen och man lever ju i sina böcker. Men något som jag fastnade för är vikten på att låta barn testa på olika sporter. Allt som du lär dig som barn, såsom tekniker i olika sporter kommer du alltid att ha med dig när du blir äldre. Tex. om du går i tennis och lär dig en speciellt serv. Den serven kommer du alltid att ha lätt för att göra hur gammal du än blir. ( självklart inte när du sitter på hem och är fysiskt invalid) men ni förstår min poäng. Jag gjorde massor av olika sporter när jag var liten och det har jag verkligen nytta av nu. Man kommer på sig själv när man läser att ; ahaa ja men just de, så är det ju ! Så för alla barnföräldrar som läser min blogg, låt barnen göra olika sporter, så gott som det går allafall. Dom har så stor nytta av det resten av livet. Se bara till cykling och simmning hur många glömmer aldrig av den biten ?



hahahah 2005 i turkiet, vadå längesen :D


Postat av: XOXO, LANAH

Åh, Turkiet verkar så härligt :D

2010-10-24 @ 18:31:28
URL: http://lanahs.se
Postat av: MADDES

okej lycka till med den tentan! jag pluggar till sjuksköterska :D

2010-10-24 @ 18:44:19
URL: http://maddisenj.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: