StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

sofia laitinen

Frureinhold.se / 18 November, 2010 - 19:07 / Vardagen

Ibland önskar jag bara att Jennifer kunde bo närmare oss!
Att jag kunde sätta mig i bilen och vara hos henne på ynka 25min eller något.
Hur amazing hade inte det varit?

Att Jennifer kunde knacka på min dörr bara en vanlig ef och ge mig en kram.
Jag kunde bjuda henne på kaffe och jag kunde krama henne en gång till!

Jag vill beställa ett plan. Ett plan som kan ta mig till mizztang,
för just ikväll vill jag bara ha en kram av dig.
Du kan få mig glad på 2sek och få mig att skratta på 3sek.

Vi träffas alldeles för sällan, jag saknar dig nått otroligt.
När många vänder ryggen till finns DU alltid där.
Flytta hit, kom och krama mig.
Jag älskar dig unge!

hur söt får man lov att bli ?! allt det du skriver hjärtat känner jag med <3


Postat av: Sofia

LOVE<3

2010-11-18 @ 22:25:59
URL: http://junisofia.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: