StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

miss sunshine girl

Frureinhold.se / 18 Maj, 2010 - 11:33 / Vardagen

yes thats me, ligger ute i solen i gräset(loooooove egen gräsmatta utan grannar), började även dagen med en långpromenad med macy. Skönt att ha gått en långis med henne tidigt, då är det inte lika varmt och så kan hon mysa hela dagen i gräset tillsammans med mig :) skall nog gå och kolla till hästarna snart också. tänk vad gött att ha det såhär soligt, man tror inte det att det är sant. Hoppas vi kan ha det såhär hela sommaren, det behöver vi. hittade även första blomman på mina jordgubbsplantor idag. Hallonbuskarna växer så det knakar, körsbärsträdet blommar, blåbärsträdet (amerikanska blåbär) knoppar sig för fullt och smultronbuskarna växer så det knakar :D nam nam nam..Gött att man kan ta med sig datorn ut också, på med spotify och blogga för fullt. Nä nu drar macy i mig så får väl busa lite med henne :) hon slog till och med datorn med tassen, tar det som en tecken haha
Bjuder på det här kortet :)

Postat av: Sanna

Vad mysigt det ser ut.

Här är det varmt men för någon timme sedan byttes sol ut om ösregn.... Passar dock mitt inre en dag som denna.



Kom ihåg dig idag och letade reda på din mail så nu har du en inbjudan till bloggen.



kram vännen.

2010-05-18 @ 14:11:22
Postat av: Annika

Du har väl grannar..? ;)

2010-05-18 @ 17:31:13
Postat av: TotalPInk-J

ja jo det förstås men inte som i ett villa område :D

2010-05-18 @ 18:26:39
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: