StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

längtar

Frureinhold.se / 26 Maj, 2010 - 13:00 / Vardagen

Nu har ja köpt 2 biljetter till SATC 2, på lördag bjuder jag ut min prins till en tjejfilm :p gud så snäll jag är haha, jag frågade honom faktist.
Jag: Hej älskling, vill du gå på bio med mig på lördag?
Robin: JAAAA jätte gärna :D :D
Jag: Det är SATC 2 ? :P
Robin: Klart jag vill gå på den med dig, det är ju din favoritfilm.......
Jag: Åh vad snäll du är :D jag köper två plusstolar till oss nu.
Robin: kanon.. Vad gör du nu?
Jag: Kollar på SATC 1 (A)
Robin: Det är verkligen din favoritfilm
Jag: Japps :D
Tur att min baby är så snäll och går på en så typisk tjejfilm :D men det blir kanon mysigt, mat och gott innan och sen mysa till årets film :) lägger upp trailen här så får ni ett smakprov :) premiär den 27 maj !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: