StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

inte illa

Frureinhold.se / 19 Maj, 2010 - 12:21 / Vardagen

Kom just in efter en joggingtur med macy :D Ibland överträffar man sig själv när man börjar jogga och så orkar man mer än vad man tror :D vet inte sträckan, men jag har inte orkat jogga den biten förut så det känns väldigt bra :D Jag har aldrig innan tränat på detta viset inför beachen haha, dock måsye jag säga att det är omedvetet. Men kul att det känns så bra allting, kroppen sammarbetar och man känner sig på nott sätt slimmigare.. Gud ibland låter jag bra för dum, men jag bjuder på det. Nu skall jag in i duchen, svettig som tusan, det är ju trots allt sol och 24 grader ute.

Postat av: Anonym

är ddt en tatuering du har på ryggen?;)

2010-05-20 @ 16:49:13
Postat av: TotalPInk-J

japps det är de :)

2010-05-21 @ 10:56:48
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: