StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

hemma

Frureinhold.se / 05 Maj, 2010 - 21:05 / Vardagen

Nu sitter jag i soffan och myser, helt slut efter ett par timmar på hundklubben. Varje onsdag är det öppet för alla från klubben att träna. Det som är bra med det är att många av de duktiga tränarna är där och tränar med sina hundar. Man lär sig så himla mkt av det, se och lär macy :) Macy träffade massa nya hundar och hundförare och hon fick massa beröm. Dock är hon inne i en period med lite ofokusering, hon nosar och lägger mer tid på allt annat än träning :) Men så är det ibland, hon är ju bara 10 månader så man får ha tålamod och vara konsekvent. Så länge man hör positiva saker ifrån andra får man vara nöjd :) Sen får man inte glömma att alltid arbeta från sin egen nivå och sina egna mål :) 
Glömde nog skriva det men jag fick hem mina boots igår :D yeeeii vad snygga dom var. LOVE på hög nivå. Nä nu skall jag se på tv och mysa tills robin kommer hem. Han arbetar sent idag :( as trist men bra antar jag.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: