StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

friday

Frureinhold.se / 07 Maj, 2010 - 16:25 / Vardagen

När man läser friday blir det ju FRI - DA(G) passar perfekt eftersom jag är ledig och sov ända fram till 11.00 :) Gulliga catrin ringde och väckte mig, hade en bra pratstund om massa skvaller. Om ni bara visste haha. Nä så allvarligt var det inte men vi har ju endel gemensamt om man säger så. Gick iallafall upp, satte mig i soffan och kikade på reprisen utav top model. Bra start på dagen. Myste en stund innan jag fick en energi kick och började städa, så skönt att få gjort det på fredagen så är hela helgen ledig för sånt som är roligt. Imorgon är vi heller inte hemma eftersom vi skall på¨två kalas. Först pappa och sen helena. Helenas kalas är i gbg så vi skall sova över på kontoret, längtar massor eftersom det kommer bli så himla mysigt. Äta frukost på ett fik i haga, kanske på vårat cafe. När jag menar vårat så var våran första riktiga dejt där :P Stackars robin var super sjuk men ändå höll han skenet uppe :) Super mysigt var det allafall :) Som sagt jag ser verkligen fram emot den här helgen :) har hittat rätt outfit också, det är ju a och o :P
Ja ja nu skall jag kolla på top model och sen slänga ihop ngn god mat :D sugen på thai !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: