StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

åska

Frureinhold.se / 20 Maj, 2010 - 13:48 / Vardagen

Ja det är väl typiskt, tog på mig shorts och linne, hojtade på macy att vi kall ut i skogen. Promenerar för glatta livet, solen steker så jag tar av mig till bh, as gött verkligen. Stannar upp, drar in skogens luft i mina näsborrar öppnar ögonen och ser hur fjärilar flyger, fåglar kvittrar och ett litet rådjur står och äter nytt grönt gräs. Ahhh för er som sett avatar, för en hundradels sekund trodde jag att jag var i filmen. Det är magiskt hur en sekund av en dag kan göra så mycket. Jag kände mig oövervinnilig, inget kunde skada mig inget var jobbigt ahhh UNDERBART. Jag står verkligen fast vid mitt motto att ta vara på varje sekund och dag, imorgon kan det vara försent.... Dock när jag gick där och filosofera börjar det mullra som tusan och jag tror att åskan är på väg hit, bläää, dock behövs det en skur för att lätta på luften lite :D
ser det inte gött ut ???? :D

Postat av: Anna Andersson

Vilken underbar promenad du verkar ha haft. Är lite avis då jag har jobbat hela dagen. Men Åskan var över Torp. Bara så du vet. :)

2010-05-20 @ 22:22:04
URL: http://drillfjant.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: