StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

4 av 5

Frureinhold.se / 27 Maj, 2010 - 18:23 / Vardagen

Inte illa att få fyra stjärnor av fem möjliga?! Ja Jag pratar om SATC, längtar fortfarande till lördag :) Skall bli så himla skoj att äntligen få se tvåan, och bara genom att se trailen får den en 5 av mig :D Spännande att Aiden kommer tillbaka. 
Idag har jag bara slappat, skulle eventuellt ner till st Jörgens park och fotat för joakims hemsida, men det får vänta. Så himla mycket som måste klaffa med personal etc. Så jag gottade mig i soffan med macy hela morgonen. Dock fick jag röra på döskinnet efter en stund eftersom jag och jennifer skulle ut och rida. Himla mysig ridtur blev det och jag fick rida hennes lilla pokiieee :) För er som inte vet red han em i sommras = sjukt grym häst :D jag fick känna oå hur det är att spinna och rida en häst som är helt amazing. Han visste vad han skulle göra innan jag bad honom och man kände sig som en rookie. Jag är ju van som hoppryttare, det är inte ens i närheten av det jag rider nu. Men det är skoj att få lära sig. Och enligt jennifer så är hon impnerad på hur snabbt jag lär mig :D Jag och Sören utvecklas jätte bra, galoppen går som en dans och det är finslip efter finslip nu :) Jennifer påstår att vi skall tävla i trail jag och han, HA HA HA säger jag då. Men vi får se, kan ju alltid sikta på att tävla så ser vi vart vi landar.

Nu skall jag och baby greja här hemma, laga mat och så :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: