StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

vilken härlig dag

Frureinhold.se / 07 Mars, 2010 - 17:12 / Vardagen

ligger återigen i sängen och gottar mig efter ett skönt bad :) idag gick jag och robin inte upp föran 10 och vi började dagen med en stor mumsig frukost :D älskar helgerna, att kunna spendera frukostarna tillsammans med den jag älskar och äta allt gott ifrån kylen :) Efter frukosten gjorde jag mig iordning för att gå ut i det fina vädret :) tog och mockade, myste med macy och tog med mig rykt hinken ut och gav sören en genomkörare med pälsglans alla olika sorters borstar :) det tog väl cirka 10 min efter att jag slutat borsta innan han slängde sig ner i snön och rullade runt haha :p tacksamt :) hela dagen har jag och robin varit ute tillsammans med robin mamma, pappa och jennifer :) vi har hackat is på vägen för att få en gnutta känsla för vår och grillat korv vid grävmaskinsgaraget (soooool hela dagen) man blir bara så lycklig iallafall :) sol gör än glad så är det bara !! nu har även gruset börja komma fram...


Postat av: Sara

Fin bild! :)

2010-03-11 @ 22:18:30
URL: http://typsaara.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: