StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

seg dag

Frureinhold.se / 09 Mars, 2010 - 17:36 / Vardagen

Idag har varit en sjukt seg dag :/ vaknade kl 6 och fick slänga mig in i duschen, kändes nästan som om jag kunde stå där hela dagen men så var inte fallet :) vid kvart över fick jag stänga av det varma goda vattnet och gå ut i kylan :( på med alla kläder, fixa iordning sig och äta frukost. Jobbet varade från 7.45-16.00 fick gå 45 minuter tidigare för att det var så lugnt och många barn var sjuka.

men som sagt jag har varit så jävla seg idag och nu skall jag ligga i sängen, äta en varm smörgås och kolla på hockey. Det är spännande nu med många lag vid slutspelstrecket. Får hoppas att dom slår timrå :) Nä nu orkar jag inte skriva mera, detta är tragiskt men sant.... jag ORKAR inte !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: