StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

så var det grått

Frureinhold.se / 18 Mars, 2010 - 09:34 / Vardagen

Ja nu var solen borta, undra när den kommer tillbaka?? Det är dagar som dessa som man önskar att det var november och mexico.. gud den resan kommer bli helt sjuk. Och hjälp vad mkt tiquila vi kommer att dricka :D den dyraste kostar 960:- haha den MÅSTE vi bara testa :p Jag måste ändå säga att jag gillar tiquila, det har en speciell smak och jag har spytt som en gris utav den, men ändå, jag vill ändå alltid ha en när jag kommer till krogen. Det är liksom tradition :) Så ah i 2 veckor kommer vi leva på tiquila och frukt haha. Vi har även en hängmatta på våran balkong med utsikt över havet, (hotellet ligger mitt på stranden) där kommer det slinka ner endel mumsigt :D
Men åter till sverige, gud vad skönt det var att drömma sig bort lite. Vi har ju faktist lite att se fram emot i sommar med, bla. Pink på ullevi, alla härliga kvällar vi havet och solnedgången :) grillning, sola, bada, festa, busa, dricka, åka båt, åka runt i sverige, roadracing, mysa, vara uppe hela natten, lyssna på gyllenetider och alla andra sommarplågor (VILKA BLIR DET IÅR?) åka rally med bilen haha, midsommar, Macy träff :) ah det blir väl endel kan jag tänka :) så måste man ju jobba också :p det får man ju inte glömma =)
Idag börjar sluspelet i hockey, spännande som tusan, vf fick en svår lottning :) linköping är bra så vi får se hur det går. Kl 19.00 i ett kokande scandinavium, själv kikar jag på matchen via sängen :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: