StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

helgen över

Frureinhold.se / 14 Mars, 2010 - 21:05 / Vardagen

nu är helgen över och vi ligger och gottar oss i sängen. Jag bloggar inte lika mkt längre och det är väl så, allt går i perioder. Helgen har iallafall varit kanon och gått lika fort som vanligt. I fredags tog jag en tur med sören, grejade hemma och pluggade. Sen kollade vi självklart på lets dance och allt det som hör fredagen till :)
lördagen spenderade vi tillsammans med mamma, pappa, jessica, mikael och barnen. Från lunch fram till efter melodifestivalen myste vi tillsammans med min familj, mysigt, mysigt. På vägen hem gäspade jag som tusan och väl hemma så fixade vi stallet, med vatten och så :) sen visade det sig att peter ( robin och kalles barndomskompis) var hos kalle så vi bestämde oss för att stanna till och tjöta lite :) det slutade med att vi tjötade ända fram till 4 :p somnade som en stock och vaknade inte förän 10 då robin låg och kollade på mig :) dagen har varit lung, ridit en sväng, gått en promenad och bara myst. Grillade för övrigt också på våran balkong :) solen stekte och grillen gjorde super goda fläskfiler. Har en ny super fin gasgrill som gör mitt liv ännu bättre :D älskar att grilla yammiie :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: