StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

good day

Frureinhold.se / 02 Mars, 2010 - 16:44 / Vardagen

ligger i sängen helt utslagen :/ har hållt igång sen kl 6 imorse och det är först nu jag får lite lugn och ro. Har jobbat från 7-13, körde sedan till veronicas jobb och träffade min prins :D och macy såklart. Tjötade en stund innan det bar iväg för att tvätta bilen, robin tror att jag kommer tvätta bort lacken haha oroa dig inte, snart är det vaxtider och då bli den skinande skinande och skinande snygg :D (mer än vad den redan är) bilen har gått 300 mil nu ppjuu känns lite deppigt :D i vilket fall som helst åkte jag hem efter tvätten och fixade iordning i stallet, allt var egentligen klart förutom mockning :) lyx.. tog även av hästarna av täckena, det är nämnligen soooool idag och +2, me like. Men som sagt det slutade inte i stallet, direkt när jag kom in igen blev det till att städa hela huset, ställa 3 blommor i duschen för en genomsköljare, dom står i ett fönster där det kommer in mkt sol. Dom var inte för glada på mig kan sägs när jag lät dom stå och grillas :D haha måste skaffa markiser och sätta in våran nya klimatanläggning :) det gör nog susen för mina solblommor :) Nu ligger jag iallafall, robin kom hem nyss och nu blir det pannkakor med grädde och sylt :)

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: