StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 24 Mars, 2010 - 10:56 / Vardagen

blää, jag mår inte bra idag heller... kl 21.30 igår gick jag och la mig och inte förän 8 i morse fick jag släpa mig ur sängen. Jag har dunkande huvudvärk, ilande känsla i verkligen hela huvudet. Känns som om man får blixnedlsag gång på gång, ingen höjdare direkt... Inte denna veckan heller när jag skall ha tenta på lördag, blää vad segt det är. Men man får väl göra sitt bästa och hoppas  på att det går bra helt enkelt. Jag hat gått en långpromenad tillsammans med annika, skönt att ha gjort det på morgonen, slipper man stressa med det på dagen sen. Jag fixade även stallet, så nu är det att krypa ner i sängen eller ah på överkastet, sätta på tv:n med ngn lugn kanal och plugga. Låter kanske som om det inte blir mkt gjort, men jag pluggar på nott sätt bättre när jag ligger här och inte anstränger mig för mkt :)

Ikväll är det hockey, åååhh hoppas hoppas att dom vinner, men det lär bli kanon tufft.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: