StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

frölunda - lhc

Frureinhold.se / 18 Mars, 2010 - 22:08 / Vardagen

1-0 i matcher men det var inte roligt alls.. vf ledde med 3-1 till 4 min kvar, då trycks dom tillbaka och lhc gör två snabba mål. Det väntades en förlängning och tillslut med en snyggt spel utav kallio och niklas blev slutresultatet 4-3 :D otroligt skönt och en lättnad när det nu väntar 2 matcher borta :)
(gammal match )

Postat av: sara

hehe annorlunda blogg, sånt gillar jag! :D Kika gärna in min blogg, LIFE OF AN REDHEAD, 20 årig tjej som brinner för ROCK / TRASH MODE, BRA MUSIK och andra galna grejor! Uppdaterar flera gånger dagligen, så ge mig en chans o klicka dig in så får jag hoppas att du fastnar! Puss

2010-03-18 @ 23:36:04
URL: http://mehners.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: