StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

frisören

Frureinhold.se / 31 Mars, 2010 - 12:54 / Vardagen

Nu sitter jag hos frisören och slänger i ett gäng slingor :) Inte något extremt men lite liv skadar ju aldrid :) Man är så sjukt snygg med hättan på skallen. Jag var dock nära på att missa tiden, satt och fikade med annika och tjötade konstant, helt plötsligt var kl 12.15. 12.30 hade jag tid, det är verkligen tur att jag bor 5 min från frisören :) dock hade jag inget smink, inte borstat tänderna, inte ätit frukost så ah ni kan nog tänka er hur jag ser ut just nu haha. (tänderna är borstade) Får se hur resultatet blir, jag hade tänkt mig lite skifftningar med kalla toner. Tack annika för att du tog macy på en promenad, du är en ängel :)
är det itne snyggt ? det är ju inne med en färgat hår men lite skifftningar ger mer liv :) allafall enligt mig :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: