StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

ett sista då :p

Frureinhold.se / 14 Mars, 2010 - 22:34 / Vardagen

jag skall försöka få fram ngr vettiga rader innan datorn stängs av för dagen :) hmm frågan är bara vad jag skall ta upp. Undra om det blir ngn masaker imorgon på kth? vad tror ni. Känns lite obehagligt efter alla skottlossningar som varit i övriga världen i skolor. alla minns väl columbine och alla de andra med så klart.. nä uch och fy, hoppas det är ett dåligt skämt.... Det står att skolan skall hållas öppen, hade ni velat gå till skolan efter sånna hot? jag hade nog tagit studiedag :p tycker om mitt liv för mkt för att dö vid 21 års ålder. Snacka om att vara både feg och självgod :p
frågan är vad det är som skapar ett sånt hat att vilja döda inte bara sig själv utan andra människor.. vad hände med teletubbies världen där allt är som en enda stor lyckoboll :p
värt att tänka på, hur behandlar vi varandra egentligen och vilket skada blir det av våra handlingar.. Nä snäll måste man vara och klarar man inte av det så är det bara tragiskt. Jag har som alla andra gjort många misstag men det är genom snestegen som du lär dig hur du inte skall vara :)
Ta ingen skit och gå din egen väg, då kommer du långt i livet :)

Postat av: Sanna

Så sant som det är sagt, man måste vara snäll.

"Man skall behandla andra som man själv vill bli behandlad." - Stämmer mycket bra.



Hoppas du får en härlig dag i solen, själv skall man stå instängd på en galleria och jobba. Tur att man kan sola sig i sin charm! ;-)



Ha det fint!

Kram Sanna

2010-03-15 @ 12:42:21


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: