StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Day

Frureinhold.se / 22 Mars, 2010 - 09:15 / Vardagen

Japp snart är det dags för jobb, 9.30 - 17.00 efter det blir det kalas och massa plugg :/ tenta på lördag och jag kan väl säga så mkt att jag har inte ens börjat tentaplugga. Dåligt av mig men jag liksom inte haft orken, känns som om jag aldrig blir frisk och så hela tiden motgångar när det gäller jobb osv. Alla vet ju att det är låg konjuktur och arbetslösheten är sjukt stor.. Det går ingen nöd på mig nu, har ju mitt extra jobb på dagis vilket är kanon :) men det kommer en sommar också, vad skall man jobba med då ?? som det ser ut nu skall jag vara på bokenäs frittidsby där jag arbetade i höstas, men det är ingen försäkring. Mitt liv hade varit så mkt enklare om jag hade haft kontakter, tex. föräldrar som jobbar med saker där man kan söka.. men nej nej sån tur har jag aldrig haft. Har fått kämpa för mina arbetsplatser och söka söka söka och söka. Började redan vid 14 års ålder och sen dess har det fortsatt, dock har det hjälpt mig mkt att jag har varit så driven och kämpat. Har fått många jobb med häjlp av det. Men som sagt det är ett under att man inte blir knäckt utav alla nej och framför allt synen på hur lite jobb det egentligen finns. En dag som denna känns bara skit, man orkar inte bry sig, man vill bara dra täcket över huvudet, lyssna på deppiga sången och tycka synd om sig själv. (dock vet ju alla lika väl som jag att ändå inte hjälper, men det känns okej för stunden) Gud låter ju som den mest gnälliga personen i världen, men idag är det min tur att gnälal lite  (mer än vanligt) - ursäkta stavning, meninguppbyggnad etc, orden bara flöt på och jag hinner inte korigera nu!!
Dags för jobb



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: