StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

regn

Frureinhold.se / 08 Juli, 2010 - 17:04 / Vardagen

ja idag är det regnit ute och då passar jag på att utföra lite ärenden. Jag tog bilen in till torp med macy där bak, bra för henne att vara ute och se sig om :) Jag handlade vitaminer till henne och hämtade ut lite på recept till mig :) jag gick också in på hööks och köpte ett vintertäcke till macy som var på rea och en ny flughuva till sören ( en sån med öron) Tog och åkte hem igen och gick ut i hagen för att testa så att huvan passade. Men icke den var för liten, satte den på poke och åkte in och köpte en som var 2 storlekar större haha :p han allt bra stort huvud min lilla skrutt :p mkt hjärna kanske ?? :P haha
snyggt vah ?? :P
multidog - vita

Nu ligger jag i sängen tillsammans med macy och gosar , regnet öser ner och det är en bra film på tv :) tror den heter små skandaler, jessica biel är i huvudrollen, kanon bra. Dock hade jag velat se mera, den tog änna slut lite tvärt. Idag hade jag och Jennifer tänkt att rida, men det ser inte så ljust ut för oss, trist att rida när det regnar. Men men vi får se sen, nu skall jag slappa.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: