StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

regn och jobb

Frureinhold.se / 13 Juli, 2010 - 14:44 / Vardagen

Nu skall jag snart åka till jobbet, men först ut med macy och greja lite här hemma. För er som bor ute i bokenäs måsye hålla med om att det var ett jävla oväder igår kväll :p Det var sol och fint hela dagen, men så runt kvällskvisten drog helvetet lös :p det åskade och blixtrade så hela mörkret lös upp. Jag och robin sprang ut i våra morgonrockar för att ta in hästarna och det var som i en skräckfilm, ngr blixtrar lös upp och man såg skymten av hästar genom regnet. Robin höll på att dö av skratt när jag spran som kuasimodo längst stolparna på åkern. Man skall ju inte vara den högsta punkten så jag satsade på att vara under stolparna hahaha gud jag är för smart ibland :p Men hästarna var glada över att få komma in och jag och robin var väl rätt nöjda med det med, dock var vi som blöta hundar innan vi kom in :P

Idag har jag bara slappat tillsammans med macy, regnet har öst ner och det väntas mera åska enligt klart.se :) får la se, jag skall allafall jobba och förhoppninsvis går räkfrossan bra :)



vackert !!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: