StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

ny hårfärg :)

Frureinhold.se / 19 Juli, 2010 - 12:49 / Vardagen


riktigt nöjd asså :) lägger i lite goldwell refresh för att få de lite mer kalla tonerna :)

Jag har inte hunnit uppdatera ngt i helgen, sorry for that. I fredags kom ju tindra hit och hela fredagen och lördagen spenderade vi tillsammans med henne. Vi åkte rhino (golfbil fast i terräng typ) tindra hjälpte bert att gräva med grävmaskinen och klyvde ved med veronica :) Tror aldrig jag sett henne så sprallig och överallt på samma gång :D Vid lunch fick hon blunda en liten stund för att orka greja igen :) Vi invigde våra padock igår också :D så himla gött att ha det hemma nu istället för en bit bort. Jag kom faktist in nyss efter en tur i den. Det går bättre och bättre, han blir starkare och utvecklas i bra tackt. Nä nu skall jag se på true blood, see yah !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: