StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Mån....Tisdag

Frureinhold.se / 27 Juli, 2010 - 12:14 / Vardagen

gud man tappar änna kollen på vad det är för dagar, men idag är det tisdag allafall och jag är seg. Ligger i sängen och kollar på em, kul kul, dock har vi ju inga direkta stjärnor med, men men vi får väl se hur det går. Det är sol ute också, men jag är inte pepp att gå ut, skall duscha om en stund och sen gå en långis med macy, det behöver hon. Robin har massa på jobbet nu och får jobba över endel så hon behöver ordentliga rundor :) Ikväll är det räkfrossa, mysigt med räkor ta mig f*n över allt haha :p slutet av kvällen är man inte sugen på räkor, tro det eller ej :p 
På tal om dieter som jag skrev häromdagen. När jag flyttade hit upp vägde jag runt 60-61 och nu efter ett år väger jag 57-58, bara att äta relativt rätt, röra på mig och ah det är väl det :D jag är väldigt nöjd över det.. nä nu skall jag duscha :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: