StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 20 Juli, 2010 - 10:41 / Vardagen

Gud jag är trött, vaknade precis 10.17 av att en traktor börnade förbi, hmm är jag inte van vid att det finns ljus här ute på landet ?? ja menar i stan är det aldrig tyst, jaja kanske är dags att gå upp trots allt. Dock ligger jag kvar en stund och gottar mig i den stora sängen, varför stressa liksom ?? hmm undra vad det är för väder ute, känner en lätt bris ifrån fönstret, känns som lite sol, blåst och moln. Har jag rätt ?? det återstår att se. Igår var det som sagt jobb igen, gick kanon, dock var det sjukt lite att göra :/ det blir lite långdraget då tyvär. Men vi pysslade och donade med lite saker som annars lämnas i skymundan.

Jag känner mig helt idélös, börjar min bloggtid gå mot sitt slut ? är min tid över ? kanske, kankse inte.. får se vad det blir av det. känns ju lite trist, när man vill uppdatera men är helt slut på ideer. Jag kan ju inte direkt klaga på att jag inte har ett liv, för det händer ju saker exakt hela tiden, men ändå ?? hmm jaja får ta mig en funderare helt enkelt. Nu skall jag gå upp, blir ingen ridning idag, sören skall ha en vilodag, det är viktigt också för dom små liven :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: