StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

UTGÅNG

Frureinhold.se / 02 Januari, 2010 - 16:25 / Vardagen

Idag är det utgång :) helt sjukt, det var 100 år sedan jag var ute. Men det skall bli kanon skoj, det är jag kalle, robin och annika. Jag har dock ett problem, vad skall jag ha på  mig ??????? jag har massa kläder, men ändå vet jag aldrig vad jag skall ha, är inte det ett riktigt I-lands problem... ? Men jag tror att det blir ngn snygg klänning med mina nya peep toe skor, dock är det 3 dec snö ute så det lär ju bli rätt kallt. Men som mitt underbara ordspråk '' vill man vara fin får man lyda pin'' .

Vad händer ikväll i vårat kalla sverige ???



en svart med rött läppstift ;) ni får se korten imorgon, skall försöka ta lite bilder... :)


Postat av: Matilda

En fråga med tanke på inlägget jag nyss skrivet, vad är visdom för dig? :)

2010-01-02 @ 16:26:24
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Anni

sv: inget speciellt ikväll, hemma och vilar. SJälv?

2010-01-02 @ 16:51:34
URL: http://annizplace.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: