StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

utgång ikväll då

Frureinhold.se / 30 Januari, 2010 - 11:22 / Vardagen

nu sitter jag och kikar ut på solen och all snö som ligger och stirrar :P Robin var tvungen att åka och jobba ute i fiskebäckskil så det blev en ensam frukost idag, lite trist eftersom det är helg och så, men men. Jag skall snart ner till stallet för att fixa allt där, kl 3 skall vi åka och lämna macy bus hos mamma och pappa. Sen bär det av ner till gbg - mölndal och anna och joakim :) det skall bli så himla kul, det var 100 års sedan vi var ute i gbg och det skall bli så himla kul att imgås lite med annas vänner och anna själv såklart :)

Min outfit verkar bestå utav en svart tubtop, grå glittrig kjol, stor guldsmycken, lack leggins och mina nitstövlar :D man får ju itne frysa men ändå inte svettas. Tror att det blir en bra kombination.

Vad skall resten utav sverige göra idag ??


Postat av: FOTOGRABBEN.SE

Hej hur är läget? ;)

2010-01-30 @ 12:26:39
URL: http://FOTOGRABBEN.SE


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: