StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

romeo och julia

Frureinhold.se / 26 Januari, 2010 - 10:45 / Vardagen

Håller ordet kärlek på att förlora sitt syfte??? Jag satt nyss och kollade på mtv så kom den här låten



så kom jag och tänka på romeo och julia, deras oövervinniga kärlek till varandra. De kämpade till döds för att få vara med varandra. ''And they lived happily ever after'' vad händer med alla sånna slut?? har mänskligheten gett upp på evig, fantastisk kärlek?? folk skiljer sig som aldrig förr? men varför? jag säger inte att man skall leva olyckligt osv osv, men ger människan upp för lätt?? ´letar man hela tiden efter grönare bete och inte ser det man har framför ögonen?
Tänk egentligen hur bra vi har det, de flesta kan välja vilka de vill gifta sig med eller leva ihop med. Var glada för det och sluta leta efter ngt bättre hela hela tiden. Jag blundande när min romeo stod mitt framför ögonen på mig i första ring. Jag hade tur, jag fann min romeo 4 år senare och alla vet ju historien.

FÖR KÄRLEKENS SKULL !!



TRUE LOVESTORY NEVER ENDS !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: