StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

nya tag

Frureinhold.se / 18 Januari, 2010 - 08:53 / Vardagen

Nu efter en veckas semester är det dags för nya tag. Det har varit katastrof vecka för min blogg men det har varit extremt avkopplande att tänka på ngt annat. Jag har precis kommit in ifrån stallet och starten är igång. Veckan som kommer har ngr nya ting, bla börjar jag plugga idag, fast från distans. Marknadsföring 1 heter kursen och det skall bli himla spännande och läsa ngt nytt :) jag har ju så svårt att bestämma vad jag vill bli, men man får testa lite olika så dyker nog det rätta upp. Satt bla och funderade på om jag skal läsa ngt i form av lys designer, där man har ytor som skall designas med olika lyskällor :D hmm ah ni förstår, det är många bollar i luften.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: