StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Katastrof

Frureinhold.se / 06 Januari, 2010 - 11:02 / Vardagen

Läste precis ett inlägg på sporthoj.se, där gemensamma grannar i anderstorp vill att Racingbanan skall vara stängd under sommartid.. SERIÖST hör ni hur det låter ??? Ställ dig fråga 1. när kör man roadracing, stcc etc?? jo på sommaren idioter, och fråga nummer 2, varför flyttar ni till en stad där det finns en bana om ni inte klarar av ljudet?? Det är ju inte direkt en nyhet att den ligger där. Blir så jävla trött på efterblivna människor, detta är ju bara pinsamt. http://fastbikes.se/index.php/nyheter/sport/2282-protester-mot-anderstorp-raceway

Hoppas för allt i världen att det inte går igenom, det vore katastrof, med en sån bana som bara skall stängas igen. Men okej jag kan ju samla ihop grannar etc och börja klaga på kyrkan som låter varje söndag när jag försöker sova, thats it, NU är botten nådd !!!


Postat av: LIENE

sv: ja hos mig är det också jättefint väder:)

2010-01-06 @ 11:20:37
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: gabriela

fin blogg, o söta djur ^^

2010-01-06 @ 11:44:23
URL: http://pekilover.blogg.se/
Postat av: Rorobobinon

Ja det är ta mig fan helt otroligt. Jag hatar alla idioter till människor som alltid skall ha sin röst hörd.

2010-01-06 @ 11:49:29
Postat av: Camilla

VAAA?! Det va det värsta jag har hört, för det första så är det inte så farligt med ljudet och för det andra när man bor där så vänjer man sig vi det ljudet. Helt sjuk vad vissa människor ska gå runt och störa sig på saker och ting. Dom har väl inget liv helt enkelt. När jag bodde i anderstorp störde jag mig ALDRIG på ljudet, ibland va det tom roligt när man hörde att det kom lite ljud därifrån för då vet man att det gick bra för motorbanan, för jag menar vad är anderstorp utan sin mototbana??? ingenting.. alla människor känner ju bara till anderstorp för att det ligger en motorbana där. Och vad jag vet har inte mina föräldrar eller mina närmasta kmpisar eller grannar någonsin påpekat att det ska vara jobbigt med ljudet. Alla är glada och uppskattar att det finns en motorbana i Anderstorp. Blir så besviken när jag läste ditt inlägg att det finns folk som bor där som verkligen klagar.. Dom är bara idioter.



hihih.. blev ett långt inlägg men blev så uppröd. ;) Allt är bara bra! själv då? Du har verkligen fått till en bra blogg, rolig och givande att läsa! kramar

2010-01-06 @ 14:30:30
URL: http://millamirakel.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: