StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

hallongrottor :D

Frureinhold.se / 19 Januari, 2010 - 18:50 / Vardagen

Mums jag älskar att baka vissa dagar :D och idag är en sån dag, just nu står mina hallongrottor i ugnen och jag vill ta ut dom nu nu nu så jag kan få smaska i mig alla :D okej jag kanske skall dela med mig ngr till robin också :D Det är ett under att jag inte väger 200 kg så mkt gott som faller ner i min mage :D men sanningen är att jag har gått ner 2 kg :D Så jag kan inte må bättre, dock rör jag på mig mkt med Macy och Satina :) Inte illa att ha samma vikt i snart hmm ah massa år :p hade en dipp på 10 kg men det hade ju sina förklaringar :) en stadig 58-59 det är jag det :)






Ikväll är det mästarnas mästare på svt 1 tror jag :) kanon skoj program för den osm älskar sport och legender :D Jag lägger mig snart i sängen och gosar ner mig till alla 100000 kanaler med bra program :) Jag är en riktig tv älskare :D sen med laptopen i knät kan man vara fullt uppdaterad på vad som händer ute i världen :)


yammiiiee kalla mig no lifer, det är helt okej ;)


Postat av: mysan

hallongrottor är föör goda ;D

2010-01-19 @ 18:54:51
URL: http://mymiildred.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: