StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 22 Januari, 2010 - 09:32 / Vardagen

Nu ligger jag och gottar míg i mitten utav sängen och om jag får säga det själv är det ganska gött att ha tv och laptop bara en armlängd iväg. Jag skall strax gå upp men först måste man ju vara lite social på bloggen. Idag skall jag äta lunch med catrin :) en tjej ifrån valpkursen, ur gullig tjej. det skall bli kanon skoj och få se hur dom bor hon och sebbe :)


Lilla nova är allt bra söt, men jag måste tyvär berätta att hon inte finns mer :( Lill tjejen var född med ett höftfel som inte gick att rädda. Hon var världens underbaraste lilla schäfer valp men som hade den oturen att ha så ont. Dom gjorde allt, träffade massa läkare och otropeder men det fanns inget :( :( jag lider verkligen med er, men det gjorde rätt som såg till hundens bästa!!


Ikväll är det lets dance :D vilket jag ser fram emot att se, vet dock inte vad jag skall göra för fredagsmys?? ngr förslag :D Nä nu är det dags att gå upp och ner till stallet för att fixa iordning för satina :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: