StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Seriemaraton

Frureinhold.se / 02 Februari, 2010 - 10:40 / Vardagen

nu ligger jag här igen och snoret rinner som det har gjort i flera veckor, sängen är varm go och helt underbar, Macy sover och Duchess har adhd :/ Men i vilket fall, snart skall jag se på oth, best program ever... efter det blir de desperet houswifes och helt okej, men inte alls som oth. Det låter säkert slappt att ligga i sängen halva förmiddagen, men ni anar inte hur gött det är. Man skall ta vara på den tiden man kan slappna av. jag resonerar lite som en björn, vintern är till för att ligga i sin varma säng och vila :D haha jag skulle vara grym som björn :p




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: