StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 09 Februari, 2010 - 06:36 / Vardagen

det blev inte mkt mer inlägg igår, men tro mig det fanns en anledning till det :p Jag slutade jobbet kl 4 och när jag var hemma på lucnhen hade mina djur haft rave med en blommkruka så jag fick dammsuga i 100 km/h. Så kom jag hem och då märkte jag att macy hade  börjat löpa, stackaren var helt olycklig. Så jag fick ställa mig och dammsuga hela huset och torka golven, det var la sammanlagt 5 droppar men det kändes skönt att dra över hela huset :) Sen tog jag alla macys sängkläder, både de inne i sovrummet och i hallen och tvättade  så det skulle kännas fräscht för henne. Direkt när jag var klar fick jag dra på mig  stallkläder och gå ner till stallet, fixa allt där och ta en ridtur tillsammans med macy som följe :) In igen och upp till huset, byta om fräscha upp sig och sen åka in till uddevalla för att tvätta bilen i en tvätthall (självtvätt) tog runt 30 min med avfettning etc :) Och så in i bilen igen, beställa pizza och hem för att bänka sig framför tv:n och hockey :D För er som kollade vann vf med 2-1 mot luleå, ett avgörande kom med 6 sekunder kvar att spela :)



Nu är det dags att göra sig iordning för en dag på dagis :) får nog stänga lite dörrar så jag slipper nya överaskningar när jag är hemma på rasten :)


Postat av: Pernilla

Det är alltid fina yachts där :D När var du där? Bàde förra och denna bàten som Gabriel jobbar pà ligger i Monaco, sà man har varit dar ganska mycket.

2010-02-09 @ 09:22:44
URL: http://www.vanillab.blogg
Postat av: TotalPink- J

jag var där 2007, kan inte gå in på din blogg :/ men som sagt jsg var i monaco 2007 :)

2010-02-09 @ 20:41:26
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Okej? Konstigt... Nice, sommarn eller? Jag bodde i frankrike en sväng redan 2007, men det var på hösten/vintern.



Låter osm om du hade en rätt intensiv dag :P Men hundar trivs i ochförsig bättre i otvättade miljöer, de e ju inte som oss. Men man själv vill ju inte ha massa löp-saker liggandes, känns ju inte så myspys kanske. Största anledningen till att jag föredar hanar framför tikar är nog att man slipper allt det där! Ganska irriterande när man tvättat en vovve och det första den gör är att rulla sig på backen :/

2010-02-09 @ 23:40:44
URL: http://vanillab.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: