StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgnon

Frureinhold.se / 08 Februari, 2010 - 06:28 / Vardagen

Jag är verkligen ingen morgonmänniska när jag måste gå upp :P sitter i morgonrcken vid köksbordet och sörplar varm oboy och valio yougurt. Ögonen skriker efter den goda kudden och jag med för den delen, men det är väl så på måndagar, värsta dagen på veckan. Idag och imorgon jobbar jag 7.30-16-00 sen onsdag och torsdag jobbar jag 9.30-18.00, riktigt skönt att ha lite och göra, dock måste jag läsa massa marknadsföring på kvällarna. På tal om marknadsföring, det är en kanon rolig kurs, hela boken är på engelska, så man lär sig massa intressanta ord som man i vanliga fall inte hade stött på. Boken fokuserar på utlandet och inte helt insnöat på sveriges reklam, '' felix gör det goda godareeeeee'' ah ni fattar. Man får se lite annat och hjälpa olika  företag hur de skall göra sitt företag större och locka till sig en större kundkrets.



Nog om all skola etc, pju att jag ens orkar tänka på det såhär tidigt på morgonen :p Men ibland överträffar man sig själv :) Det har blivit ljusare nu på kvällarna och mornarna, men jag saknar ännu det där super ljusa morgonarna. De när klockan är halv sju som nu och det är ljust ute :D man blir så mkt mer motiverad att gå upp, mitt huvud är så inställt på att sova när det är mörkt, så lite ljus tack :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: