StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

äntligen helg

Frureinhold.se / 18 Februari, 2010 - 18:28 / Vardagen

Nu har jag lagt mig i sängen igen och mätt i magen är jag också. Slutade kl 16.00 idag och direkt när jag kom hem fixade jag iordning stallet och gosade med sören :) Jag har varit helt slut idag, mer än vanligt, tror att jag är på g att åka på en rejäl förkylning :( dessa dagis gör mig helt snorig blä blä blä. Men som sagt ligger i sängen, ätit god och nyttig grönsaksoppa och har negerbollar i frysen :D yaamiiee. Ikväll är det os igen och vi får verkligen hoppas på en medalj, igår var ingen höjdare, uch stackars anja och sprinten behöver vi inte ens tala om. Många fjärde platser har det blivit och ah nu är det bannemig på tiden att dra in lite guld :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: