StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

sothys

Frureinhold.se / 12 Augusti, 2010 - 11:14 / Vardagen

Ja dessa olika hudvårdsmärken. Nu byter jag (igen). Ute på jobbet har vi ett spa där dom bla. använder sothys, ett märke som Mirjam tycker mycket om. Under våren har det ekat sothys i huvudet på mig, några i servisen har testat och nu efter en lång väntan har jag fått påbörjat min serie :) Köpte igår ett ansiktsvatten (288:-) och en fukt 50 ml (600-700:-) Det skall minsan bli spännande och se hur bra det egentligen är :P hittils (2 dagar) har det kännts bra. Produkten är otroligt lätt och snäll emot huden. Jag tyckte att clinique serie var väldigt irriterande, ansiktsvatten sved och så även rengöring och fukt stundtals, inte bra alls. Så nu kör vi på ett nytt märke som jag är övertygad om skall vara bra :)


Postat av: Lotta

Vad hände med MaryKayprodukterna då? Var inte dom bra? :)

2010-08-12 @ 22:58:11
Postat av: Jennifer Täng

jag kände att det var dags att prova ngt nytt :)mary kay är kanon enligt mig :)

2010-08-14 @ 00:44:43
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: