StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

ZZZZZzzzz

Frureinhold.se / 23 April, 2010 - 13:14 / Vardagen

superduper trött, kom hem vid halv 2 inatt och sov till 11. Jag är sjukligt trött idag, var inte super mkt igår men min kropp verkar tycka att det var det. Just nu sitter jag i soffan och kollar på love guru, ganska skojjig film faktist. Jag skall snart göra mig lite iordning för att åka och få lite massage. Skall även hinna, mocka och gå ut med macy. Får även hoppa in en timma tidigare idag så kl 17.00 bär det av till jobbet. Vi får hoppas att robin hinner hem innan dess så vi hinner ses. Lite trist när man bara byter pussar i dörren och sen inget mer på hela dagen. :( Han sover ju liksom när jag kommer hem, dock råkade jag väcka honom inatt. Men idag är det fredag, slutar väl runt 1 tiden och efter det är det leeedighet :D Skall verkligen ta vara på ledigheten. Skall ju dock på konfrimation på lördag, men efter det blir det mys med älsklingen hela helgen lång :D

Postat av: LORISSA

jobbar du på natten eller? :)



sv: Ja det ska bli så skönt, då ska jag verkligen hålla min handstil fin och allt sådant :)

2010-04-23 @ 17:40:37
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: