StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

tur till henån

Frureinhold.se / 27 April, 2010 - 09:59 / Vardagen

Idag bär det av till henån, jag och annika skall till göksäter och kika på lite saker och när jag ändå är där ute skall jag också ta och fóta lite västkust kort. Det finns ju inget som är så fint som västkusten (enligt mig) Behöver lite uppdatering på min hemsida också :) http://jtphoto.se

Igår var det kurs och jag tänker verkligen skryta om macy bus. För min tränare gav mig tre riktigt roliga kommentarer. 1. du är ju rent av klar nu, med glimten i ögat. då hade vi gått en bana med konor och hon gick super bra. 2. Han ta handen på min axel och frågade om jag var stolt över Macy, jag svarade med darrande röst JA såklart, han motsvarar med; det skall du vara. 3. Läraren säger att han vill ha min hund :p Hur bra känns inte det på skala 1 - 10 ?? snarare en 11. Så det var en stolt matte och husse som åkte hem igår. Robin fick också äran att träna med lärarens hund nora, dom var super duktiga dom med :)

Postat av: Malin

nej, mormor och morfar sålde den förra året tyvärr :(

2010-04-27 @ 22:32:04
URL: http://malleas.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: