StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

jennifer ?!

Frureinhold.se / 18 April, 2010 - 22:13 / Vardagen

vad tror du om dessa ?? tror du dom passar att ha som ridskor ?? letat som en tok, dessa föll jag för, vad tror du ?? :)
Double-H - Buckaroo Boot Dam

Postat av: Anonym

Dom kan nog bli sjukt bra :) jag har själv letat efter ett par sådana med lite längre skaft den rundade tån och just dom hålen högst upp på skaftet! :DD var hittade du dom??? :) kramar <3

2010-04-19 @ 17:24:48
Postat av: TotalPInk-J

jag hittade dom på en hemsida :p kan säga imorgon, vill ju inte att alla skall ha sånna snygga ;) men vi får köpa oss ett par var då. Dom är ju verkligen såå snygga :p kostade 2600 men det är dom verkligen värda :)

2010-04-19 @ 20:37:28
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha så bra att du skrev ut hela namnet på bloggen om du inte vill att någon ska ha likadana! jag hittade dom sjukt billigt på en sida nu bara för det. :)

2010-04-19 @ 21:14:28
Postat av: TotalPInk-J

sicken tur för dig ;) jag var la inte så smart att skriva namnet men att ge sidan hade ju varit ännu dummare :p men som sagt lucky you babe :)

2010-04-19 @ 22:50:07
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: