StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

huvudvärk

Frureinhold.se / 25 April, 2010 - 14:27 / Vardagen

nu är jag trött, jag är i stort behov av en heldag i sängen :) får bli imorgon, bara ta det lugnt och fixa med saker hemma. Det är även hundkurs imorgon, men det är inte förens kl 18.00. Just nu sitter jag hos mamma och pappa och fjäskar om att få spons till mina nya western boots. Snälla som dom är lovade dom mig en hjälp :) jag har nog världens bästa föräldrar. Dom ställer alltid upp och hjälper till. Så nu skall jag beställa mina boots när jag kommer hem sen :) dom är ju sjukt snygga och mina gamla boots är bra sletna och sporrarna sitter inte bra på dom alls. Så nu blir det nytt och fräscht. 
Just nu håller robin och richard på att täcka av poolen, gaah tänk när vi skall ta första doppet :D såå lyxigt med egen swimming pool. jaja nu skall jag vara social till familjen :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: