StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 21 April, 2010 - 10:42 / Vardagen

pjuu still hurting, men nu väntar tre pass utav jobb. Idag, tor och fre, skulle ha jobbat lördag med men då är det konfirmation. Skall bli kul att äntligen träffa Robins kusiner, har ju varit tillsammans med robin i över 1 år och aldrig träffat dom :) så med lite pirr i magen närmare sig lördagen med stormsteg. Men åter till idag, kroppen känns bättre idag men fortfarande värk. Får lägga mig på spikmattan och smörja in med heatloation och hoppas på att det hjälper.  
Det ryktas om snö idag?? jag ser inget än, men det kommer säkert sen. Blää ogillar april väder lite, ena stunden sol och varmt andra stunden snöö :S snacka om att man blir förvirrad haha. Nä nu vill jag ha sommar och sol, mexico och massa motorcykelåkande. det finns ju inget som är s¨underbart så en heldag på anderstorp. Ljudet av motorcyklarna och lukten av brända däck :D ahhh fan vad sjuk jag är haha.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: