StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

så var första saken sönder

Frureinhold.se / 04 September, 2009 - 13:09 / Vardagen

När man har valp så får man vara medveten om att saker och ting kan gå sönder. Nu har det första offret kommit. jag skulle precis in och bädda sängen efter vädring och ser av min vilda förskräckelse att min mobil laddare är i två delar....!!!! Det var väl inte riktigt det jag hade tänkt skulle vara det första hon bitit sönder, men som sagt man får vara beredd på det mesta när det gäller valpar. Molly bet bland annat sönder Nuffe (min gris jag fick när jag föddes) Honom har jag dock kvar lite söndrig men fortfarande lika söt :p Sen bet hon sönder en del utav trappan hemma i lödöse, så det mesta kan hända det gäller bara att få hunden till att inte bli uttråkad och att ha massa leksaker så hon inte går på våra saker.



Inte så skoj, men robin skulle svänga förbi net on net på vägen hem och köpa en ny, kostade bara 199 :- så det var ju skönt det allafall !

xoxo.gif XOXO image by XOXLiLMEXiCANXOX


Postat av: Malin

Känner igen det där, min ena katt gör likadant med just mobilladdaren. FÅr ladda den i badrumsskåpet, går inte att ha den framme en sekund:P

2009-09-04 @ 15:46:15
URL: http://malleas.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: