StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

nu blir det fredagsmys :)

Frureinhold.se / 11 September, 2009 - 17:00 / Vardagen

Har varit dålig uppdatering idag också men när det är sol på landet då finns det miljoner saker att göra och man får passa på eftersom sveriges väder är helt väderlöst :) Men nu skall jag i allafall öppna min andra bacardi breezer :D så himla gott och svalkande efter att ha klippt gräset, städat och handlat massa god mat inför kvällens fredagsmys :) Robin var även och köpte 1 kg räkor förut och gissa om jag är suger på att hugga in?? jag vill ha nu nu nu. Men först skall han trimma klart bland alla träden och ta en dusch innan vi skall slå oss ner och gosa framför tv:n. Jag köpte även jordgubbar och choklad, skall smälta den och ha som dopp :) yaammmiii...

Nu måste jag grejja vidare

xoxo.gif XOXO image by XOXLiLMEXiCANXOX




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: