StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

muffins och bullar

Frureinhold.se / 05 September, 2009 - 14:17 / Vardagen

Nu har vi precis kommit hem från torp och vi fick köpt lite smått och gott :D jag hittade även mina vinter skor som jag skall köpa lite längre fram, hur snygga som helst :D Macy tyckte sådär om sin regnjacka och sele men det är bara att vänja sig.. Dom var lite stora fortfarande så hon har att växa i :) Köpte också ett dunder stort ben till henne som hon tuggar för fullt på. Jag har även precis slängt in 24 muffins i ungnen :p hälften citron och hälften chocklad, muummmmssigt värre. Tindra mamma och pappa är på väg hit då de blir nybakat när de kommer :)

Jag skall också baka bullar om en stund, men det får bli när dom har åkt, det tar ju sin lilla tid det där. Passar bra med när Robin och macy river ner en vägg :P Socialare hund får man leta efter, skall ta en sväng ut i skogen sen med om det inte regnar för mkt. Mental träning :)

hörs senare

xoxo.gif XOXO image by XOXLiLMEXiCANXOX


Postat av: Stina

Hej! Fin blogg du har:) tycker du har mycket fin stil, vad är det för skor du har hittat? Ha en super bra dag!

2009-09-05 @ 16:17:29
Postat av: TotalPink- J

på eurosko inne på torp, svårt att förklara men det är ett par som går lite över ankeln med päls högst upp och klack :p kan visa när jag köpt dom :)

2009-09-05 @ 19:50:50
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: