StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

massa gott :D mäster kocken

Frureinhold.se / 05 September, 2009 - 19:54 / Vardagen

Nu har jag bakat klart och maten är alldeles snart klart, är riktigt stolt över att ha lagat och bakat så mkt som jag gjort idag. Bullarna skall snart in i ungen för gräddning och entrecoten som är medium stekt tillsammans med pommes och jensens favoritsås är snart på g :D gud vad jag är stolt helt sjukt haha :) Inte många som kan få till en entrecote så som jag :P
 

Mäster  kocken haha nu blir det fotboll och mys med Robin :)

xoxo.gif XOXO image by XOXLiLMEXiCANXOX


Postat av: Anonym

kan du inte lägga upp kort på gården?

2009-09-05 @ 20:54:50


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: