StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

lite uppdatering

Frureinhold.se / 06 September, 2009 - 10:19 / Vardagen

Sitter hemma hos mamma och pappa och frukosten ligger i magen. Idag är det takläggning som gäller och männen är redan i full gång :) själv tar jag mig en lugn förmiddag eftersom jag skall på valpkurs ikväll :) spännande att äntligen komma igång med det, dock skall macy inte med idag. Hon får vänta tills nästa gång. Jag ger er en uppdatering senare om hur det går för dom där uppe i kroken och sen får jag väl lägga in lite annat gott och blandat också ;) Har köpt en ny mascara bla. men berättar mer om den sen.. En lite cliff hanger ;)

xoxo.gif XOXO image by XOXLiLMEXiCANXOX




Postat av: Stina

Ok:) vad är det för mascara du köpt? Du verkar köpa nya hela tiden, kan du inte skriva vad du tycker om dom olika du testas och kanske lägga upp bild som visar vad dom går för? Om dom är dåliga eller bra osv. :)

2009-09-07 @ 09:18:56


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: