StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

jag har varit och klippt mig :D

Frureinhold.se / 28 September, 2009 - 11:24 / Vardagen

Ja lite i hemlighet var jag och klippte va mig mitt hår idag :D Dock hann vi inte färga det så det får bli den 12 :) men hur skönt som helst att bli av med nästan en decimeter :p kanon kul :) Det var även första gången jag gick hos denna frisör som ligger bara 1 km härifrån, hon var kanon och jag är jätte nöjd :)





lite dåliga kort men jag hoppas att ni ser på ett ungefär ;) lägger upp mer kort en annan dag när jag fått köpt en ny laddsladd till kameran (macy har delat  den med katten )

Nu blir det till att städa, det ser katastrofalt ut här hemma, men det är kanske inte så konstigt, vanligvis dammsuger jag en gång om dagen, och nu i helgen har jag inte hunnit det, så det blir dammsugning och svabba golven :) Luktar gott och ser fräscht ut :)

xoxo.gif XOXO image by XOXLiLMEXiCANXOX




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: