StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

jag är trött

Frureinhold.se / 10 September, 2009 - 17:19 / Vardagen

Jag har inte uppdaterat idag av den anledningen att jag har inte varit hemma. Åkte tidigt i morse till lödöse och kom hem nu. Har varit och slängt massa saker på tippen tillsammans med mamma och pappa, allt tak som vi bytt och annat skräp. Jag är totalt utpumpad och skall lägga mig i ett bad nu hade jag tänkt. Skriver mer senare när jag fått mer energi, just nu är jag bara helt matt. (Har även blivit förkyld :( )

xoxo.gif XOXO image by XOXLiLMEXiCANXOX


Postat av: sofia

hej hej, jag har en fråga om hur du gör för att fixa din banner? hur lägger du in den i bloggen?

2009-09-10 @ 18:41:40
Postat av: TotalPink- J

gå in på designa din blogg bloggen och sök på header så står allt där :p kan tyvär inte förklara :)

2009-09-10 @ 21:30:09
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: