StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 02 September, 2009 - 08:06 / Vardagen

Blää vad jag är trött, ogillar att gå upp såhär tidigt haha känns lite lyxigt dock om man jämför med många andra :) Jag har iallafall sovit gott inatt och det är huvudsaken, dock har jag vaknat lite till och från men det är nog för att vi gick och la oss runt 22.00 igår.

Vi har nu levt utan tv i hmmm 3 dagar, och om jag skall vara ärlig klarar man sig faktist. Vi  har så mkt att göra just nu så man hinner inte titta på tv. Som igår, då rev kalle och robin ner en vägg, eller rättaresagt de gjorde ett stort hål i den. Tiden går så fruktansvärt fort när man har saker att göra hela tiden.

Idag skall jag om en stund gå ner till stallet och kolla på lite gamla fönster, tänkte designa om dom och ta ut glaset och slipa sen måla om och sätta speglar i och ha som tavla :p erkänn ballt :p Jag är min egna lilla designer mohah.

frukost nu, juice, macka och oboy får det bli :)

xoxo.gif image by sobelaura


Postat av: Anonym

så har min pappa också gjort med gamla fönster! skitsnyggt blir det!

2009-09-02 @ 09:13:23


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: